Suggestions (Öneri)

1- Shall we ….. ? 
Shall we go on holiday ?
Tatile gidelim mi ?

2- Let’s + v1 … ?
Let’s go on holiday.
Hadi tatile gidelim.

3- Why dont we + v1 … ?
Why don’t we go on holiday ?
Neden tatile gitmiyoruz ?

4- How about + Ving … ?
How about going on holiday ?
Tatile gitmeye ne dersin ?

5- What about + Ving … ?
What about going on holiday ?
Tatile gitmeye ne dersin ?

Suggestions (Öneri)” üzerine 13 yorum

  1. tamam düzelttim kızma hemen ben senin okuldaki öğrencilerine benzemem ona göre😀

    Görüşemiyoruz bu aralar kötü bir dönem geçiriyorum şu an kusura bakma😦

    Teşekkür ettim mi ben sana süpersin😉

    • onlar dayaklik … gerci zaman zaman sende oyle .. : )
      ikinci donemi yariladik ve ben birinci donemin notlarini dun yukleyebildim.

      durgunlugunu coktan farkettim .. ama olur iste .. kusur felan yok ; )
      birazdan yola cikiyorum, londraya gidiyorum. gerci fazla kalmicam ama donunce ‘konusalim’

      gorgeous, brilliant, flawless, superduper, magnificent oldugumu biliyorum zaten ..
      hmhm ..

  2. saol geçicek inşallah.

    Hadi ya hepsi ben miyim best miyim :))

    thanks. You are very kind. (nasıl kurdum ama cümleyi🙂

    git git londraya git ordan parise geç yakında bende geçicemmmmm sana yazıcam bekle dönünce konuşuruz falan filan atıcam seni başımdan :))

    Tamam tamam kızma şaka yapıyorum iyi yolculuklar mutluluklar🙂

    see you sweetie.

    • the thing is, advantage of living in Europe, that it is very easy to travel abroad. going by plane is only 45 minutes away, and after such a horrible week, one needs a good escapism. I know that you’ll be here soon and that you’re goint to experience this too anyway ..

      paris, neuh .. london is more of my kind of citu .. paris is overestimated ..

      see ya’

  3. I hope so!!! yes absolutely a very good advantage. And please write turkish. I am understand but I cant write english. I need to practise. Do you understand me leyla🙂

    ın my opinion also london more beautiful than paris. (edit:)

Bir Cevap Yazın

